Vragenlijst Leerrecht pilots - Evaluatie (vraag 14-24)
Alleen voor intern gebruik!
Deze vragenlijst bestaat uit twee delen A en B. De lijsten zijn alleen bestemd voor zorg- en onderwijsspecialisten van MEE Rotterdam Rijnmond. Vraag 1 en 2 worden herhaald om te kunnen matchen op naam en geboortedatum kind). Als je de vragenlijst 'Start' zojuist hebt ingevuld, kun je vraag 14-18 overslaan.
Alleen een paar geselecteerde medewerkers krijgen een afschrift van elk ingevuld formulier.
De evaluatie bevat vraag 14 t/m 24 (Vragenlijst Start bevat vraag 1 t/m 18)
Wij willen u eerst twee vragen stellen over uw kind.
Hoe heet uw kind?
Wat is de geboortedatum van uw kind?
We zijn benieuwd hoe tevreden u bent over de leerrechtpilot. We willen u daarom ook graag een aantal vragen stellen over dit onderwerp.
14. Hoe tevreden bent u over wat er in de klas / op de groep gebeurt?
Hierover gaan de onderstaande vragen. Geef per vraag aan in hoeverre u tevreden bent.
De mate waarin tegemoet wordt gekomen aan de onderwijskundige behoeften van uw kind
Zeer tevreden
Tevreden
Neutraal
Ontevreden
Zeer ontevreden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Hier kunt u uw antwoord op bovenstaande vraag toelichten:
4 + 7 =
*
De inhoud van het dagprogramma
Zeer tevreden
Tevreden
Neutraal
Ontevreden
Zeer ontevreden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt uw antwoord hier toelichten:
Het aantal leerlingen in de klas / op de groep
Zeer tevreden
Tevreden
Neutraal
Ontevreden
Zeer ontevreden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt uw antwoord hier toelichten:
De leerlingpopulatie in de klas / op de groep
Zeer tevreden
Tevreden
Neutraal
Ontevreden
Zeer ontevreden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt uw antwoord hier toelichten:
De wijze waarop de professionals voor de klas / op de groep omgaan met mijn kind
Zeer tevreden
Tevreden
Neutraal
Ontevreden
Zeer ontevreden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt uw antwoord hier toelichten:
Het aantal professionals dat voor de klas staat
Zeer tevreden
Tevreden
Neutraal
Ontevreden
Zeer ontevreden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt uw antwoord hier toelichten:
Heeft u nog andere onderwerpen in de klas waar u meer of minder tevreden over bent?
15. Hoe tevreden bent u over de andere aspecten van de leerrechtpilot?
Hierover gaan de onderstaande vragen. Geef per vraag aan in hoeverre u tevreden bent.
De mate waarin tegemoet wordt gekomen aan de ondersteuningsbehoeften van uw kind
Zeer tevreden
Tevreden
Neutraal
Ontevreden
Zeer ontevreden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt uw antwoord hier toelichten:
De beschikbaarheid van naschoolse opvang
Zeer tevreden
Tevreden
Neutraal
Ontevreden
Zeer ontevreden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt uw antwoord hier toelichten:
De beschikbaarheid van vakantieopvang
Zeer tevreden
Tevreden
Neutraal
Ontevreden
Zeer ontevreden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt uw antwoord hier toelichten:
De activiteiten buiten het reguliere dagprogramma
Zeer tevreden
Tevreden
Neutraal
Ontevreden
Zeer ontevreden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt uw antwoord hier toelichten:
De beschikbare voorzieningen voor uw kind op de locatie van de pilot (bijvoorbeeld fysiotherapie of logopedie)
Zeer tevreden
Tevreden
Neutraal
Ontevreden
Zeer ontevreden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt uw antwoord hier toelichten:
Het vervoer van en naar huis
Zeer tevreden
Tevreden
Neutraal
Ontevreden
Zeer ontevreden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt uw antwoord hier toelichten:
De beschikbare ondersteuning voor u als ouder
Zeer tevreden
Tevreden
Neutraal
Ontevreden
Zeer ontevreden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt uw antwoord hier toelichten:
Heeft u nog andere aspecten van de leerrechtpilot waar u meer of minder tevreden over bent?
De volgende vragen gaan over de communicatie over de leerrechtpilot.
16. Hoe en hoe vaak wordt u op de hoogte gehouden van de voortgang van uw kind? Vul onderstaande vragen in.
Dagelijks
Wekelijks
Maandelijks
1x per kwartaal
Jaarlijks
Schriftje
Rapport
Telefonisch
Voortgangsgesprek
Persoonlijk contact
Per mail / brief
Wordt u op een andere wijze op de hoogte gehouden? Dan kunt u dat hieronder aangeven.
17. Hoe tevreden bent u over de frequentie van de verstrekte informatie over de voortgang van uw kind?
Zeer ontevreden
Ontevreden
Neutraal
Tevreden
Zeer tevreden
Frequentie van informatieverstrekking
18. Hoe tevreden bent u over de inhoud van de verstrekte informatie over de voortgang van uw kind?
Zeer ontevreden
Ontevreden
Neutraal
Tevreden
Zeer tevreden
Inhoud van informatieverstrekking
Hier is ruimte voor toelichting. Geef gerust aan of er nog andere zaken rond informatieverstrekking zijn waar u iets over wil melden.
De volgende vragen gaan over de opbrengsten van de deelname van uw kind aan de pilot. Ze zijn alleen bestemd voor ouders met wie al een startgesprek is gevoerd.
Andere ouders kunnen deze vragen overslaan.
19. Hoe gaat het sinds de deelname aan de leerrechtpilot op met de zelfredzaamheid / zelfstandigheid van uw kind? Deze vraag gaat in op dit thema in drie onderdelen: eten, aan- en uitkleden en zindelijkheid / toiletgebruik.
Op het gebied van eten:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Op het gebied van aan- en uitkleden:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Op het gebied van zindelijkheid / toiletgebruik:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt hieronder toelichten of aangeven of er op andere vlakken van zelfstandigheid / zelfredzaamheid veranderingen zijn.
20. Hoe gaat het met het gedrag van uw kind sinds de deelname op de volgende gebieden:
Het welbevinden is:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
De aandachtsboog is:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Het energieniveau is:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Het slaapgedrag is:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
De omgang met leeftijdsgenoten is:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Het vragen om hulp is:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt hieronder toelichting geven of aangeven of er op andere vlakken van gedrag nog veranderingen zijn.
21. Hoe gaat het met de cognitieve ontwikkeling van uw kind sinds de deelname aan de pilot op de volgende gebieden:
Het praten:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Het kennen van gebaren:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Andere uitdrukkingsvaardigheden:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Het kennen van picto's:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Het kennen van kleuren:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Het kennen van letters:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Het kennen van cijfers:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Het schrijven:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Het lezen:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Het rekenen:
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
Het uitvoeren van schoolse vaardigheden (op de beurt wachten, blijven zitten, etc)
Veel slechter geworden
Beetje slechter geworden
Hetzelfde gebleven
Een beetje beter geworden
Veel beter geworden
Weet niet / geen zicht op
Niet van toepassing
U kunt toelichting geven of aangeven of er nog andere cognitieve vaardigheden zijn waar u iets over wil melden
22. Kunt u in een paar woorden omschrijven wat u hoopt voor de toekomst van uw kind?
23. Heeft u nog verbetersuggesties voor de leerrechtpilots?
Nee
Ja, namelijk...
Email
U kunt uw antwoord hier toelichten:
24. U kunt hieronder nog opmerkingen plaatsen.
Boompjes 554
3011 XZ ROTTERDAM
Infolijn
010 282 11 11
(ma-vr 9-17 uur)
Secretariaat
010 282 11 44
secretariaat@meerotterdam.nl
Kantoor open ma. t/m vr. 9.00 - 17.00
Bereikbaarheidsinformatie
Volg ons:
Reageren
...