We willen onze bereikbaarheid en dienstverlening vergroten
Het heeft onze voorkeur om vragen per e-mail te ontvangen en af te handelen. Daarvoor hebben we meerdere mailboxen geopend. Elke mailbox is voor een ander onderdeel van ons proces. Zo garanderen we een snelle, efficiënte en goede afhandeling. Stuur uw e-mail daarom naar de juiste mailbox. Welke mailboxen hebben we?
Planning@naktuinbouw.nl is voor e-mails over planningszaken
Vragen over de planning, monsternames en monsteruitslagen kunt u sturen naar dit e-mailadres. Stuurt u informatie mee waarmee we u gericht kunnen helpen, zoals een inspectie-aanvraag- en/of monsternummer.
Helpdeskecert@naktuinbouw.nl vervangt de mailbox helpdeskclientexport@naktuinbouw.nl
Vanaf 1 juni gebruiken we het e-mailadres helpdeskclientexport@naktuinbouw.nl niet meer. We hebben hiervoor een nieuw e-mailadres helpdeskecert@naktuinbouw.nl aangemaakt. Deze naam sluit beter aan bij de huidige situatie. Vragen over het systeem e-CertNL of over de vulling van de eisen in dit systeem kunt u naar dit emailadres sturen.
De meeste vragen kunnen wij afhandelen, sommige vragen sturen we door naar specialisten van de NVWA. Soms duurt het daarom iets langer dan gewenst voordat u antwoord krijgt. Geef in de e-mail altijd een aanvraagnummer aan en voeg waar mogelijk schermafbeeldingen van het probleem mee. Dat maakt de afhandeling efficiënter.
Nieuw: vragenimportexport@naktuinbouw.nl
Naar dit nieuwe e-mailadres kunt u vragen sturen over het import- en/of exportproces of over de inspecties zelf. Bent u gewend uw vraag rechtstreeks naar een seniorkeurmeesters te sturen? Stuur deze vragen voortaan ook naar vragenimportexport@naktuinbouw.nl. Rechtstreekse e-mails worden niet meer beantwoord.
Brexit@naktuinbouw.nl heffen we op
Deze mailbox was in het leven geroepen in de aanloop- en startfase van de Brexit. Inmiddels is export naar het Verenigd Koninkrijk opgenomen in het reguliere werkproces.
Administratiefzi@naktuinbouw.nl
Heeft u vragen over de facturatie? Stuur ze naar dit e-mailadres.
Bereikbaarheid helpdesk
Voor telefonische vragen zijn we bereikbaar op (071) 332 61 68 van 8.00 tot 17.00 uur. De helpdesk is dagelijks bereikbaar van 08.30 uur tot 17.00 uur.
|
|
|
|
|
|