We vinden het belangrijk onze dienstverlening continu te verbeteren om onze klanten tevreden te houden. Het is goed om te zien dat de grote meerderheid van de exporteurs zeer tevreden is over onze dienstverlening. Om de tevredenheid te meten vroegen we eind september aan ruim 700 exporteurs om een vragenlijst in te vullen. Ongeveer 150 exporteurs deden dit.
De vragen met daarachter de scores (op een schaal van 1 t/m 5) waren:
- Hoe waarschijnlijk is het dat u de exportinspecties door Naktuinbouw aanbeveelt? Score 3.9
- Ik ben tevreden over de bereikbaarheid van de helpdesk/planning. Score 4.2
- Ik ben tevreden over het klantcontact (e-mail/persoonlijk) van de helpdesk. Score 4.2
- Ik ben tevreden over het klantcontact (e-mail/persoonlijk) van de planning. Score 4.1
- Ik ben tevreden over het nakomen van afspraken door helpdesk/planning. Score 4.1
- Ik ben tevreden over het inplannen/aanpassen van inspecties. Score 4.2
- Ik ben tevreden over het klantcontact (persoonlijk) met de keurmeester. Score 4.4
Met de gemaakte tips ter verbetering gaan we uiteraard aan de slag.
We zijn van plan het onderzoek regelmatig te herhalen. |
|
|
|
|
|
|
|